Angajamentul nostru privind confidenţialitatea şi protecția datelor dumneavoastră

SC NOBLESSE BOUTIQUE SRL vă asigură de confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal prin măsuri organizatorice și tehnice, în contextul cadrului legislativ conform Regulamentului General privind Protecția Datelor (RGDP) (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor Personale. Dacă informaţiile de mai jos nu răspund la întrebările dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi utilizând datele din pagina de Contact.

Operatorul se obligă să respecte drepturile utilizatorului conferite de legislația în vigoare și de Regulamentul (RGDP) (UE) 2016/679, iar la cererea utilizatorului scrisă la adresa info@noblessehotel.ro se obligă: să confirme dacă prelucrează sau nu datele personale, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an; să rectifice, actualizeze, blocheze, şteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispoziţiilor legislației în vigoare și Regulamentului (RGDP) (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor Personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date; să înceteze prelucrarea datelor tale personale.

Informațiile prelucrate ale datelor personale sunt: nume și prenume, adresa de e-mail, numărul de telefon/fax/mobil, adresa (domiciliu / reședință sau de livrare) și alte date tehnice.

Ne rezervăm dreptul să stocăm informaţiile clienţilor: nume și prenume, adresă, email, telefon, produse comandate etc. pe termen nedefinit.

Garantăm confidenţialitatea datelor: nu vom furniza nicio informaţie (nume, adrese, comenzi etc.) la terţe părţi.

Completând formularul de comandă, utilizatorul își dă acordul necondiționat de a fi înregistrat în baza de date Noblesse Boutique.

Scopul prelucrării datelor constă în informarea consumatorilor și potențialilor consumatori asupra serviciilor oferite prin e-mail, SMS, poștă, curierat sau alte mijloace de comunicare, despre acțiunile desfășurate în viitor de Noblesse Boutique SRL și realizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatorii produselor și serviciilor comercializate de către Noblesse Boutique SRL sau de către partenerii săi.

Refuzul furnizării datelor personale determină imposibilitatea onorării rezervărilor și comenzilor.

Datele personale ale clienţilor vor putea fi transmise autorităţilor în drept să verifice legitimitatea tranzacţiilor comerciale sau altor autorităţi în drept să efectueze verificări justificate în baza legii, doar dacă acest lucru va fi solicitat şi în conformitate cu legislația în vigoare.

Noblesse Boutique SRL nu solicită Utilizatorilor/Clienților săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon, e-mail etc.) informații confidențiale, date despre conturi bancare sau parole personale. În cazul în care Utilizatorul/Clientul divulgă informațiile personale unor terți, acesta poartă întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale, iar Noblesse Boutique SRL nu este răspunzătoare pentru niciun fel de prejudiciu conform legislației în vigoare.

Cine suntem

S.C. Noblesse Boutique S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J32/210/2001, având cod unic de înregistrare fiscală RO 13829036 („Noblesse Boutique” sau „NoblesseHotel.ro” sau „Operator” sau „Noi”), este operatorul datelor dumneavoastră și entitatea care vă furnizează, prin intermediul Website-ului, servicii de cazare hotelieră.

Ne puteți contacta oricând la:

Adresă: str. Blănarilor, nr. 17, Sibiu, România
Nr. telefon: 0369 418 000
E-mail: info@noblessehotel.ro

HoratiuSasu.ro a numit un Responsabil cu Protecția Datelor Personale. Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de prezenta Politică, de modul în care Noblesse Boutique prelucrează datele dumneavoastră sau drepturile dumneavoastră, ne puteți contacta la adresa de e-mail info@noblessehotel.ro sau la adresa poștală str. Blănarilor, nr. 17, Sibiu, România.

Ce date personale colectăm și de ce le colectăm

Vom folosi datele dumneavoastră doar pentru a va îmbunătăţi experienţa de navigare şi descoperire a produselor noastre. În funcţie de tipul datelor cu caracter personal solicitate, acestea sunt folosite diferit. În textele următoare regăsiţi explicaţii detaliate, în care vă explicăm de ce vă solicităm anumite date şi ce anume facem cu acestea.

Nume și informații de contact
Cum folosim numele şi informaţiile de contactDe ce?
Pentru a putea procesa rezervările plasate de dumneavoastră pe site-urile noastreTrebuie să ne furnizaţi aceste informaţii pentru a putea să executăm contractul de vânzare la distanţă (aşa se numeşte comanda/rezervarea online în termeni juridici): este imposibil să vă procesăm rezervarea și să vă emitem factura dacă nu ştim cum vă numiţi, care sunt datele dumneavoastră de facturare sau adresa de e-mail pe care să o asociem accesului dumneavoastră.
Pentru a vă putea expedia mesaje de tip text cu detalii despre statusul rezervării dumneavoastră.Trebuie să facem acest lucru pentru a  executa corect contractul încheiat la distanţă cu dumneavoastră: ca să ştiţi exact când a fost confirmată rezervarea.
Pentru a vă trimite informaţii prin e-mail, SMS sau curier cu privire la articolele, noutăţile sau serviciile adăugate recent în oferta noastră.Pentru a vă ţine la curent cu activitatea noastră. Trimitem doar informaţii pentru care am primit acceptul dumneavoastră.
Prevenirea fraudelor şi detectarea acestora.Pentru a preveni şi detecta fraudele care vă vizează atât pe dumneavoastră, cât şi pe noi: cazuri nefericite, însă este absolut necesar.
Pentru a putea vizualiza ofertele noastre în timp ce navigaţi pe internet.Pentru a putea vedea ultimele noutăţi şi promoţii adăugate în oferta noastră comercială.
Pentru a fi la curent cu preferinţele dumneavoastră şi ale altor clienţi.Pentru a vă oferi exact lucrurile pe care le aşteptaţi şi pentru a fi cu un pas înaintea competiţiei.
Data naşterii
Cum folosim data naşteriiDe ce ?
Pentru a preveni şi detecta fraudele.Pentru a vă face surprize, ocazional: vă trimitem o felicitare sau un voucher de reducere.Pentru a preveni şi detecta fraudele care vă vizează atât pe dumneavoastră, cât şi pe noi: cazuri nefericite, însă este absolut necesar.
Genul: Doamna/ Domnul
Cum folosim informaţia privind genulDe ce?
Pentru a ne putea adresa corect şi a vă indica produsele care vi se adresează.Pentru a vă indica produsele care vi se adresează (din punct de vedere al conţinutului).
Informaţii cu privire la modalitatea de plată
 Cum folosim informaţiile cu privire la modalitatea de platăDe ce?
Procesatorul nostru de plăţi online este MobilPay. Site-urile noastre vă direcţionează către platforma procesatorului în cazul în care aţi optat pentru modalitatea de plată online a rezervării. Noi nu reţinem, nici nu procesăm informaţiile oferite în procedura de plata online: numărul cardului, CVV-ul.Pentru a onora contractul la distanţă încheiat cu dumneavoastră.
Pentru a preveni şi detecta fraudelePentru a preveni şi detecta fraudele care vă vizează atât pe dumneavoastră, cât şi pe noi: cazuri nefericite, însă este absolut necesar.
Istoricul cererilor dumneavoastra

Păstrăm exact ceea ce ne-aţi cerut. De exemplu: la telefon sau pe canalele social media.

Cum folosim istoricul cererilor dumneavoastrăDe ce?
Pentru a putea soluţiona cererile dumneavoastră şi a vă oferi suport.Trebuie sa păstrăm istoricul cererilor pentru a putea onora contractul încheiat cu dumneavoastră şi a vă oferi cel mai bun customer support.
Pentru a face training cu angajaţii noştriAstfel încât, atunci când ne contactaţi ca să primiţi suportul pe care îl aşteptaţi, angajaţii noştri să soluţioneze cererile dumneavoastră în cel mai operativ mod posibil.
Istoricul de cumpărături şi al produselor salvate în coş

Ceea ce aţi cumpărat sau rezervat şi ce aţi păstrat în coş pentru o achiziţie viitoare sau pentru comparaţie

Cum folosim istoricul de cumpărături şi al produselor salvate în coşDe ce?
Pentru a vă putea vinde produsele adăugate în coş Pentru a putea executa contractul încheiat cu dumneavoastră: dacă nu puteţi adăuga în coş produse, nu le puteţi cumpăra.
Pentru a putea oferi suport şi a putea procesa retururile.Pentru a putea onora contractul încheiat cu dumneavoastră.
Pentru a afla preferinţele dumneavoastră şi ale altor clienţi.Pentru a ne asigura că vă oferim exact ceea ce doriţi şi pentru a fi mereu cu un pas înaintea competiţiei.
Informaţii despre telefonul sau laptopul dumneavoastră şi modalitatea în care folosiţi site-urile noastre: adresa IP, tipul dispozitivului electronic şi istoricul de browsing 
Cum folosim informaţiile despre telefonul, laptopul dumneavoastră şi modalitatea în care folosiţi site-urile noastreDe ce?
Pentru a ne îmbunătăţi constant site-urile.Pentru a vă putea oferi cea mai bună experienţă de cumpărături și rezervări.
Pentru a ne proteja site-urilePentru a preveni şi detecta tentativele de fraudă săvârşite cu privire la dumneavoastră şi la compania noastră. Pentru a ne îndeplini obligaţiile legale de a vă proteja datele cu caracter personal.
Răspunsurile la chestionare, concursuri sau promoţii
 Cum folosim răspunsurile la tombole, concursuri sau promoţiiDe ce?
Pentru a organiza tombola, concursul sau promoţia, conform regulamentului public. Pentru a ne asigura că ne respectam obligaţiile asumate faţă de tine. Dacă nu putem folosi răspunsurile tale, nu putem desemna câştigătorii.

Nu sunteţi obligat să ne furnizaţi datele dumneavoastră cu caracter personal, însă dacă nu faceţi acest lucru nu veţi putea cumpăra sau rezerva direct de pe site-urile noastre şi este posibil să nu beneficiaţi de cea mai bună experienţă online. Este exclusiv decizia dumneavoastră şi o respectăm.

Vă asigurăm că anonimizăm şi agregăm informaţiile dumneavoastră cu caracter personal (ca să nu puteţi fi identificat) şi le folosim pentru a testa sistemele IT pe care le utilizăm, pentru a îmbunătăţi experienţa oferită de site-urile noastre şi pentru a dezvolta noi produse şi alte servicii conexe.

Ce date colectăm cu ajutorul cookie-urilor din site-urile noastre

Setam cookie-uri pe calculatorul dumneavoastră pentru:

  • a reține dacă sunteți logat în contul dumneavoastră din siteuri
  • a reține dacă sunteți vizitator nou sau recurent și ce pagini ați vizitat în siteuri
  • a reține dacă v-am afișat opțiunea de a va abona la newsletterele noastre

Mai multe despre cookie-uri

Dacă lăsați un comentariu pe situl nostru, puteți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și sitului dumneavoastră web. Acestea sunt pentru confortul dumneavoastră , astfel nu mai trebuie să le completați din nou când lăsați un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.

Dacă aveți un cont și vă autentificați în acest sit, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul dumneavoastră acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închideți navigatorul.

Când vă autentificați, vom seta și câteva cookie-uri pentru a vă salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectați „Ține-mă minte”, cookie-urile dumneavoastră de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă vă dezautentificați din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.

Dacă editați sau publicați un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul dumneavoastră. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ați editat. El expiră după 1 zi.

Conținut înglobat de pe alte website-uri

Paginile din acest website pot include conținut înglobat (de exemplu, video-uri, imagini, articole etc.). Conținutul înglobat de pe alte website-uri se comporta exact la fel ca și cum vizitatorii au vizualizat un alt website.

Aceste website-uri pot să colecteze date despre dumneavoastră, să folosească cookie-uri, să înglobeze urmărirea suplimentară a terților și să vă monitorizeze interacțiunea cu conținutul înglobat, inclusiv să vă urmărească interacțiunea cu conținutul înglobat dacă aveți un cont și sunteți autentificat în acel website-uri.

Cât timp vă păstrăm datele

Vom păstra informaţiile cu caracter personal furnizate de către dumneavoastră cât timp aveţi cont pe site-urile noastre, pentru timpul necesar onorării rezervărilor și comenzilor plasate de dumneavoastră sau, în cazul în care contactaţi departamentul relaţii cu clienţii, pentru intervalul necesar procesării cererilor dumneavoastră.

Dacă aţi completat formularul de confirmare consimţământ trimis pe e-mail, vă informăm că păstrăm informaţiile oferite pentru o perioadă nedeterminată.

Datele care sunt solicitate de către autorităţile române pot fi păstrate, pentru respectarea obligaţiilor legale în relaţie cu compania noastră, chiar dacă contul dumneavoastră de utilizator a fost închis.

Dacă lăsați un comentariu, comentariul și metadatele lui sunt păstrate pe o perioadă nedeterminată. Așa putem recunoaște și aproba automat toate comentariile următoare în loc să le ținem într-o coadă pentru moderare.

Pentru utilizatorii (dacă există) care se înregistrează pe situl nostru web, stocăm și informațiile personale pe care le furnizează în profilul lor de utilizator. Toți utilizatorii își pot vedea, edita sau șterge informațiile personale oricând (dar nu își pot schimba numele de utilizator). De asemenea, administratorii website-ului pot vedea și edita aceste informații.

Ce drepturi aveți asupra datelor dumneavoastră

Conform noului Regulament pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal, aveţi următoarele drepturi:

Dreptul de a fi informat cu privire la modalitatea în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt utilizate (cum ar fi această pagină).

Dreptul de a accesa datele personale pe care le avem despre dumneavoastră.

Dreptul de a solicita corectarea informaţiilor eronate pe care le avem despre dumneavoastră.

Dreptul de a solicita ştergerea datelor dumneavoastră, de a înceta procesarea sau colectarea datelor cu caracter personal, în anumite circumstanţe.

Dreptul de a opri comunicările de marketing prin newsletter (lucru pe care îl puteţi face folosind opţiunea de dezabonare, afişată în footerul fiecărui mail de acest tip, precum şi pagina dedicată dezabonării din site-urile noastre) sau prin telefon (îl puteţi face contactându-ne la datele de contact menţionate mai jos).

Dreptul de a solicita transferul sau portarea datelor către dumneavoastră sau un alt furnizor de servicii.

Dreptul de a semnala autorităţilor încălcarea drepturilor prevăzute de catre Noul Regulament pentru Protecţia Datelor cu Caracter Personal – autoritatea de reglementare în Romania este: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (http://www.dataprotection.ro/)

Practic, dacă aveți un cont sau ați lăsat comentarii pe acest website, puteți cere să primiți un fișier de export cu datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră, inclusiv toate datele pe care ni le-ați furnizat. De asemenea, ne puteți cere să ștergem toate datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră. Acestea nu includ toate datele pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, juridice sau de securitate.

Comentariile vizitatorilor pot fi verificate printr-un serviciu automat de detectare a spamului.

Mesaje de marketing

Dacă ne-aţi confirmat acordul, este posibil să vă trimitem mesaje de marketing prin e-mail, SMS, telefon sau cataloage şi exemplare de lectură prin curier, pentru a ne asigura că dorinţele dumneavoastră sunt respectate şi sunteţi la curent cu toate noutăţile şi ofertele noastre.

Cum puteţi opri recepţionarea mesajelor de marketing din partea noastră:

  • contactând echipa noastră de asistenţă clienţi prin formularul din pagina de contact;
  • trimiţând un e-mail la adresa info@noblessehotel.ro, precizând cerinţele dumneavoastră;
  • folosind opţiunea de dezabonare prezentă în footerul fiecărui newsletter.

Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că este posibil ca cererile dumneavoastră să fie procesate în câteva zile.

Faptul că aţi optat să nu mai recepţionaţi mesaje de marketing nu afectează celelalte comunicări cu noi: mailurile de confirmare pentru comenzile plasate, abonarea la alerte de disponibitate ale produselor.